کارتن در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton -1
Carton -2
021-56230291 021-56230292
09121031162



انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان  داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای خرید یا

یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..


در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..

-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران