کارتن فلکسو در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محله های شمال تهران در منطقه از محبوب ترین و بهترین جاها برای سکونت و همچنین زندگی می باشند. علت هم این است. که در این منطقه، تعداد بسیار زیادی جاذبه گردشگری، تفریحی، و همچنین مراکز خرید وجود دارد. از جمله جاذبه های گردشگری در منطقه تهران می توان به پارک ها و بوستان های متعدد اشاره کرد. از جمله این پارک ها می توان به پارک شهر آرا، پارک نهج البلاغه، پارک ژوراسیک، پارک پردیسان، پارک پرواز، پارک گفتگو، اشاره کرد. اما سایر جاذبه های دیدنی و گردشگری در منطقه تهران و همچنین محله های شمال تهران می توان به برج میلاد، موزه تنوع زیستی واقع در پارک پردیسان، امام زاده عینعلی و زینعلی، اشاره کرد. این منطقه از تهران دارای زیباترین بخش ها و بهترین مراکز می باشد که بازدید از آن ها بی ضرر نیست.

محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

منطقه تهران در شرق تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال دارای جمعیت هزار نفری است.. دانشگاه علم و صنعت مهمترین دانشگاه واقع در منطقه تهران است. که جزو یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب میشود. نارمک، وحیدیه و مجیدیه معروف ترین محله های این منطقه هستند. محله های منطقه عبارتند از :


با دستگاه فلکسو می توان بر روی محصولات زیر انواع طرح های سفارشی و خاص مشتری را چاپ زد. مواردی که ذکر می کنیم تنها بخش کوچکی از کاربردهای این دستگاه می باشد و هر روز با پیشرفت تکنولوژی به قابلیت های این دستگاه هم اضافه می شود‌.

برای بیشتر چاپ های رنگی از چاپ فلکسو است.فاده می کنند، و نسبت به بقیه چاپ ها نکته مثبتی که دارد این است. که از جوهر بیشتری برای چاپ می‌توان است.فاده کرد. این چاپ بسیار ساده بوده و به شکل رول تغذیه می‌شود و در چاپ‌های برجسته و کلیشه پلاستیکی که با محصول چاپ شونده مستقیم در تماس است. به کار می‌ رود.

چاپ فلکسو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از انواع چاپ برجسته به شمار می رود. این روش مختص محصول خاصی نیست و می توان در سطوح گسترده ای از آن است.فاده کرد. یعنی این روش برای چاپ روی سطوح مختلفی مثل سلفون، پلاستیک، فویل، کاغذ، کارتن و… قابل است.فاده می باشد. بر خلاف



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران