کارتن ساده در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.

محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.

یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.


کادر مجرب، آخرین عاملی است. که قصد بررسی آن را داریم؛ تفاوتی ندارد یک کارخانه کارتن سازی چه اندازه از تجهیزات پیشرفته است.فاده می کند؛ اگر کارکنان مجربی نداشته باشد تا تجهیزات را به کار بیاندازند و بر روند تولید نظارت داشته باشند، نتیجه کار، محصولات بی کیفیتی می شود که نه ظاهر مناسبی داشته و نه از مقاومت چندانی برخوردار هستند. بنابراین هنگام انتخاب یک کارخانه تولیدی، توجه داشته باشید که سابقه کاری کادر آن تاثیر مستقیمی با کیفیت محصولات دارد.

لازم به ذکر است. که اگر محصول اصلی کارگاه شما مقوای چاپی است.، به خط کش برش، دستگاه چاپ، دستگاه برش و تسمه نیاز خواهید داشت. تغییر رنگ کارتن یا گردش کارتن مورد درخواست در نوع دستگاه و همچنین تغییراتی در گردش کار کارگاه تولید کارتن مورداستفاده قرار می‌گیرد که باید در خط تولید کارتن اعمال شود.

کارتن های دایکاتی به وسیله قالب های تیغ دار تولید می شوند. ویژگی متمایز کننده ی این کارتن این است. که می توان با آن کارتن هایی کوچک و متوسط تولید کرد و همچنین به عنوان یک بسته بندی زیبا و جذاب به کار می رود. این کارتن ها بیشتر برای بسته بندی قطعات صنعتی تقریبا کوچک مناسب هستند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران