کارتن ساده در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


همچنین لازم به ذکر است. زمان برای خریداران و صاحبان برند اهمیت فراوانی دارد ، با تغییر رفتار مصرف کنندگان به خرید مکرر اما در زمان کوتاه تر ،تاثیر برند برروی تصمیمات خرید اهمیت بیشتری یافته است. . و بسته بندی محصول جایی است. که برند شما دیده میشود.

بازار رقابتی امروز فرصت تعللی باقی نمی‌گذارد. تولیدکنند های که در عصر حاضر قصد ماندن دارد باید دائم به فکر توسعه، پیشرفت و نوآوری باشد. در عصر جدید کنترل بحرانها، شناخت بازار، هوشمندی، خلاقیت، آینده نگری، انتخاب‌گری و صفاتی اینچنینی لازمه‌ی یک مدیر برای موفقیت محسوب می‌شوند.

در گروه کارگاه های جعبه سازی و کارتن سازی آروین علاوه بر جعبه و کارتن های معمول و متداول در بازار این شرکت با بهره گیری از متخصصان طراحی صنعتی و گرافیک اقدام به ابداعات بی بدیل در زمینه بسته بندی های مختلف نظیر جعبه های کابل مخابراتی j-Y(st)Y و برای اولین بار جعبه خرما به صورت امروزی را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در پیشوا