کارتن فلکسو در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.


علاوه بر کارتن با این دستگاه می توان بر روی سطوح دیگری از جمله فویل، سلفون، پلاستیک، کاغذ، لیبل و &#; عمل چاپ را انجام داد. به طور معمول انواع دستگاه چاپ فلکسو کارتن به صورت رولی هستند و در سه مدل چاپ فلکسو با دستگاه سیلندر مرکزی، چاپ فلکسو با دستگاه ستونی یا فلکسو ایستاده و چاپ فلکسو با دستگاه افقی یا فلکسو خطی وجود دارند.

صنعت چاپ فلکسو از سال ۵ میلادی برای اولین بار با اصطلاح فلکسو گرافی به معنی تهیه فرم هایی از جنس پلاستیک های فتوپلی مریک مورد است.فاده قرار گرفت. پلاستیک ها این خاصیت را داشتند که به بخشی از طیف نوری حساسیت نشان دهند و همین امر باعث شد تا از این نوع فرم ها برای انتقال اطلاعات است.فاده شود. ما انواعی از این نوع چاپ را داریم مانند چاپ فلکسو تک رنگ و چهار رنگ که مورد است.فاده قرار می گیرد. اجزای ماشین چاپ

در این نوع چاپ از یک دستگاه است.فاده می شود که واحد های چاپ آن به صورت افقی هستند. در این روش چاپ امکان عدم انطباق تصویر در زمان چاپ وجود دارد؛ به همین دلیل در این روش از یک کشش رول است.فاده می کنند. معمولا از این دستگاه برای چاپ لیبل یا چاپ فلکسو کارتن فوری است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در پیشوا