کارتن لمینتی در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


زمانی که بخواهید کارتن بسته بندی خود را سفارش دهید. با توجه به وزن و حجم محصول شما انواع کارتن دولایه، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه پیشنهاد میشود که با تجربه ای که متخصصین و کارشناسان فروش در این زمینه دارند، بهتر میدانند چه کارتنی برای چه وزن محصولی مناسب بوده تا در حمل و نقل و جابجایی کاملا سالم به دست مشتری برسد.

یکی از پرمصرف ترین کارتن ها در صنایع غذایی کارتن لمینتی خرما میباشد. این نوع کارتن علاوه بر مصارف داخلی برای خرما صادراتی نیز کاربرد فراوانی دارد. مجموعه بسته بندی فاطر با تجربه سالها تولید کارتن لمینتی خرما آماده ارائه خدمات تخصصی در این حوزه به مشتریان گرامی میباشد.

ورق کارتن لمینت در واقع نوعی پوشش پلاستیک است. که علاوه بر صنعت کارتن سازی در صنایع دیگر هم است.فاده می شود. لمینت نخستین بار در سال در سوئد ساخته و برای نخستین بار در سال به بازار مصرف کنندگان راه پیدا کرد و با گسترش آن در بازار پیشرفت های چشمگیری کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در پیشوا