فروش گردو در اسلامشهر

walnut-1
walnut-2



یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..

گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]

مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..


منظور از عملکرد مطلوب در این زمینه، مقاومت این ماده در برابر تخمیر است.. به دلیل همین مقاومت به عنوان ماده‌ای قابل بازیافت محسوب شده و قابلیت است.فاده متعدد دارد. مواد کامپوزیتی سال‌هاست که از پوست گردوی میانی در ترکیبات خود است.فاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک کارخانه بسته بندی گردو با پوست در است.ان همدان وجود دارد اما برای مغز گردو بیشتر به صورت دستی کار می‌شود و کارخانه سورت و بسته بندی مغز گردو در است.ان همدان به صورت قابل توجه وجود ندارد، گفت: اگر بخش خصوصی وارد این مقوله شده و به موضوع توجه کند تسهیلات خوبی به وی واگذار می شود.

زغال یکی از مواد پرمصرف و پرکاربرد است. که در سال‌های گذشته از چوب درختان برای تولید آن است.فاده می‌شد و این باعث از بین رفتن منابع طبیعی می‌گردد. پودر پوست گردو امروزه در تولید زغال‌های فشرده کاربرد بسیار ویژه‌ای دارد و زغال‌های تولید شده با این ماده می‌توانند علاوه بر اشتعال‌پذیری مناسب، آلودگی کمتر و سرخ شدن سریع‌تر، گرمای بی‌نظیری تولید کرده و طول عمر بیشتری داشته باشند.



( فروش ) های دیگر