فروش گردو در بازار لاله زار

walnut-1
walnut-2




سرحدی با بیان اینکه یکی از طرح‌های مورد نظر جهاد کشاورزی است.ان همدان در بحث سرمایه گذاری اشتغال و تولید است. و اگر بخش خصوصی وارد شود و طرح را به گونه‌ای ارائه دهد که سودآوری داشته باشد مورد حمایت قرار می گیرد، اظهار داشت: گردو در بین صادرات خشکبار است.ان همدان در رتبه یک یا قرار دارد به طوری که با پایان یافتن فصل برداشت؛ گردو رفته‌رفته هر ماه سهم خود را در صادرات بیشتر می کند.

منظور از عملکرد مطلوب در این زمینه، مقاومت این ماده در برابر تخمیر است.. به دلیل همین مقاومت به عنوان ماده‌ای قابل بازیافت محسوب شده و قابلیت است.فاده متعدد دارد. مواد کامپوزیتی سال‌هاست که از پوست گردوی میانی در ترکیبات خود است.فاده می‌کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده امروز از پوست پودر شده گردو می‌توان در صنایع مختلفی است.فاده کرد که مهم‌ترین آنها شامل صنعت چوب، صنعت شیشه، صنعت فلزات، صنعت پلاستیک، صنعت لوازم‌آرایشی، صنعت پلاستیک و ... می‌باشند. والنات شل در هر کدام از این صنایع می‌تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد. سایت رسمی قیر غرب نیکان مقالات متعددی در مورد کاربردهای این ماده منتشر شده است. که می‌تواند اطلاعات جامع و کاملی به افراد ارائه کند.



( فروش ) های دیگر