فروش گردو در دماوند

walnut-1
walnut-2



در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:

آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.

اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:


کارشناس مسئول توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی است.ان همدان با بیان اینکه بیشتر کشورهای دنیا در قالب باغ‌های بزرگ این کار را انجام می دهند، اظهار داشت: در زنجیره گردو مراحل کشت، برداشت، سورت و بسته بندی انجام و محصول تحت یک برند خاص برای کشورهای دیگر ارسال می شود اما این موضوع در جامعه ما رخ نداده و بیشتر کارها سنتی انجام می‌شود.

همه تلاش ما در گروه صنعتی مهر ،احترام کامل به حقوق شما مشتریان عزیز می باشد . ما شما را عضوی از خانواده مهر صنعت می دانیم و موفقیت شما را موفقیت خودمان می دانیم . ما با صداقت کامل همه اطلاعات مورد نیازتان را در جلسات مشاوره رایگان به شما ارائه میدهیم.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی است.ان همدان با بیان اینکه با پیش‌بینی‌های صورت گرفته امیدواریم در اجرای این روند طی سال‌های آتی موفق ظاهر شویم، گفت: برنامه ها به سمتی است. که باغداران به این موضوع توجه کنند و خود کار را انجام دهند تا بتوانیم از منابع آب و خاک و اقلیم است.فاده حداکثری و تولید بهتری داشته باشیم و جایگاه خود را در صادرات دنیا به دست آوریم.



( فروش ) های دیگر