فروش گردو در رودهن

walnut-1
walnut-2



برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!

رودهن، شهری با آب‌و‌هوایی پاک در شمال شرق است.ان تهران است. و با است.ان سرسبز مازندران مرز مشترک دارد. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان به واسطه نزدیکی به کوه و رودخانه هوای خنک و مطبوعی دارند و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. این منطقه به دلیل نزدیکی به شهر تهران از روزگاران قدیم محلی برای تفریح و طبیعت‌گردی شهرنشینان پایتخت بوده است.. علاوه بر تفریح و گردش در این مناطق، بسیاری از پایتخت‌نشینان در سال‌های اخیر برای فرار از آلودگی شهر تهران به رودهن مهاجرت کرده‌اند و در آن جا زندگی می‌کنند.

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.


کارشناس مسئول توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی است.ان همدان گفت: یکی از مقوله هایی که در بحث صادرات عنوان می‌شود رقابت محصول در کشورهای دیگر است. به طوری که هر چه محصول از لحاظ کیفیت و کمیت رقابتی تر باشد صادرات بهتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه یک کارخانه بسته بندی گردو با پوست در است.ان همدان وجود دارد اما برای مغز گردو بیشتر به صورت دستی کار می‌شود و کارخانه سورت و بسته بندی مغز گردو در است.ان همدان به صورت قابل توجه وجود ندارد، گفت: اگر بخش خصوصی وارد این مقوله شده و به موضوع توجه کند تسهیلات خوبی به وی واگذار می شود.

وی با بیان اینکه در زمینه بسته بندی مغز گردو سرمایه‌گذار جذب نشده است.، گفت: البته واحد های بسته بندی خشکبار در است.ان همدان فعالیت دارند که توان بسته بندی مغز گردو را هم دارند اما به طور مشخص واحد بسته بندی مغز گردو در است.ان همدان نداریم.



( فروش ) های دیگر