فروش گردو در شرق تهران

walnut-1
walnut-2



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 


وی با بیان اینکه یک کارخانه بسته بندی گردو با پوست در است.ان همدان وجود دارد اما برای مغز گردو بیشتر به صورت دستی کار می‌شود و کارخانه سورت و بسته بندی مغز گردو در است.ان همدان به صورت قابل توجه وجود ندارد، گفت: اگر بخش خصوصی وارد این مقوله شده و به موضوع توجه کند تسهیلات خوبی به وی واگذار می شود.

همان‌طور که گفته شد امروزه مساحت بسیار زیادی از اراضی کشور زیر کشت درخت گردو رفته و ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های گردو در جهان شناخته می‌شود و سالانه میلیون‌ها تن والنات شل در ایران تولید می‌شود. پودر پوست گردو در بازارهای جهانی جایگاه ویژه‌ای دارد به همین دلیل قیمت آن می‌تواند تحت تأثیر ویژگی‌ها و فاکتورهای مختلفی قرار داشته باشد. از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌توانند در تعیین قیمت والنات شل مؤثر باشند می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

پوست گردو یکی از مواد اولیه مورد نیاز در تولید زغال فشرده می باشد. این ماده با توجه به چربی که دارد در تولید زغال فشرده است.فاده می شود و این امر باعث می شود تا دیگر نیازی به است.فاده از چسب نباشد همین موضوع باعث افزایش کیفیت زغال فشرده تولید شده می شود



( فروش ) های دیگر