فروش گردو در شهر جدید اندیشه

walnut-1
walnut-2



ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید


پوست گردو با وجود اینکه تنها ۵ یا درصد در تولید زغال فشرده مورد است.فاده قرار می گیرد ولی عاملی است. که شدیدا در کیفیت زغال تولید شده نقش دارد زیرا همانطور که پیش از این گفته شد این ماده، چربی طبیعی دارد و همین امر باعث می شود که در ترکیب از چسب است.فاده ای نشود و تولیدی بدون نیاز به چسب خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در زمینه بسته بندی مغز گردو سرمایه‌گذار جذب نشده است.، گفت: البته واحد های بسته بندی خشکبار در است.ان همدان فعالیت دارند که توان بسته بندی مغز گردو را هم دارند اما به طور مشخص واحد بسته بندی مغز گردو در است.ان همدان نداریم.

شهبازی با بیان اینکه ایران در واقع سومین کشور تولید کننده گردو در دنیا است. و بعد از چین و آمریکا حرف برای گفتن دارد؛ گفت: همدان در بین است.ان های مختلف کشور از نظر سطح و تولید گردو بالاترین تولید را به خود اختصاص داده است. به طوری که درصد تولید و درصد سطح زیر کشت را عهده‌دار است..



( فروش ) های دیگر