فروش گردو در شهر ری

walnut-1
walnut-2



نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.


پوست گردو خود یک نوع محصول کشاورزی است. و امروز مساحت بسیار زیادی از مزارع کشور زیر کشت درخت گردو رفته است.. پوست پودر شده گردو به‌عنوان یکی از بهترین و مناسب‌ترین کودها برای گیاهان و محصولات کشاورزی مختلف شناخته می‌شود. این ماده از ترکیبات و مواد معدنی بی‌نظیری برخوردار است. که می‌تواند به رشد سریع گیاهان کمک ویژه‌ای داشته باشند.

شهبازی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در باغات گردو سرمازدگی باغات است. که در فصل بهار خسارت بر جای می‌گذارد، گفت: در طرح سرشاخه کاری گردو ارقامی است.فاده می‌شود که دیر برگرده باشند تا خطر سرمای بهاره را پشت سر بگذارند ضمن اینکه با یکنواختی محصول قابلیت مکانیزه و برداشت و فرآوری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه متوسط سطح زیرکشت را نیز به وسیله اجرای این طرح افزایش می‌دهیم، گفت: در سال گذشته اجرای این طرح در است.ان همدان به صورت گسترده آغاز شده به طوری که در سال حدود ۸ هزار پیوند، در سال حدود هزار پیوند و در سال جاری بیش از هزار پیوند در طرح سرشاخه کاری گردو به اجرا در آمده است..



( فروش ) های دیگر