فروش گردو در شهرک صنعتی چهاردانگه

walnut-1
walnut-2



چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.


در این میان است.ان همدان از قطب های گردو کاری کشور محسوب می‌شود و گردوهای تولیدی آن از نظر میزان چربی، درصد بالای مغز نسبت به‌کل میوه و سفیدی و درشتی مغز از بهترین گردوهای جهان هستند به طوری که همین خاصیت‌ها و ویژگی‌های برجسته سبب شده توجه مسئولان امر طی سال‌های اخیر بیشتر متوجه تویسرکان شود تا از این ظرفیت خدادادی در راستای توسعه اقتصادی و ارز آوری بهره لازم برده شود

یکی دیگر از مهم‌ترین کاربردهای پوست گردو خرد شده تولید انواع مصالح است.. از جمله مهم‌ترین مصالحی که در تولید آنها از پودر پوست گردو است.فاده می‌شود می‌توان به تخته‌های سه لا، مبلمان، لاستیک و ... اشاره کرد. در اصل این ماده می‌تواند به‌عنوان پرکننده در تجهیزاتی همچون درب و پنجره است.فاده شوند.

از دیگر کاربردهای باورنکردنی گوست گردو یا پودر آن می‌توان به است.فاده در صنعت نفت و حفاری اشاره کرد. این ماده می‌تواند در فرآیند حفاری چاه­‌های نفت از گردش سیالات در مسیرهای بسته جلوگیری کرده و از بروز مشکلات مختلف در این حوزه ممانعت نماید. پوست پودر شده گردو همراه با گل و لای به داخل چاه فرستاده می‌شود و منافذ مختلف آن را مسدود می‌کند و این کار باعث افزایش امنیت و نفوذناپذیری چاه خواهد شد. همچنین بعد از اتمام کار به‌راحتی می‌توان والنات شل را از گل و لای جدا کرد.



( فروش ) های دیگر