فروش گردو در ورامین

walnut-1
walnut-2



در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.


حجت الله شهبازی با بیان اینکه در ایران گردو سومین محصول خشکباری به لحاظ سطح زیر کشت و تولید است. و بعد از پسته و بادام رتبه سوم را به خود اختصاص داده، گفت: گردو در است.ان همدان دومین محصول باغی بعد از انگور است. اما به لحاظ سطح و تولید چهارمین محصول بعد از انگور، سیب و هلو به شمار می‌رود.

زغال یکی از مواد پرمصرف و پرکاربرد است. که در سال‌های گذشته از چوب درختان برای تولید آن است.فاده می‌شد و این باعث از بین رفتن منابع طبیعی می‌گردد. پودر پوست گردو امروزه در تولید زغال‌های فشرده کاربرد بسیار ویژه‌ای دارد و زغال‌های تولید شده با این ماده می‌توانند علاوه بر اشتعال‌پذیری مناسب، آلودگی کمتر و سرخ شدن سریع‌تر، گرمای بی‌نظیری تولید کرده و طول عمر بیشتری داشته باشند.

فروش این ماده یک فعالیت پر سود است. که نه تنها در ایران و برخی مشاغل به خرید این محصول می‌پردازند، بلکه در سطح بین‌المللی نیز این محصول مشتری‌های مخصوص خودش را دارد. در کشورهایی مانند چین و ترکیه از آن برای سوخت نانوایی‌ها است.فاده می‌کنند. همچنین در برخی کشورهای اروپایی از پوست گردو برای ساخت و تولید کربن است.فاده می‌شود. شما می‌توانید با است.فاده از پتانسیل این بازارها یک تجارت پر سود داشته باشید.



( فروش ) های دیگر