فروش گردو در پردیس

walnut-1
walnut-2



در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


مهد طلای سبز ایران باید از ظرفیت این موهبت بزرگ الهی با برنامه‌ریزی‌های دقیق، علمی، کارشناسانه و هدفمند بیشترین بهره‌وری را در مسیر رونق بخشی به اقتصاد خود ایجاد کند و این امر جز با همکاری عموم مردم، دستگاه‌های اجرایی مختلف و تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه متوسط سطح زیرکشت را نیز به وسیله اجرای این طرح افزایش می‌دهیم، گفت: در سال گذشته اجرای این طرح در است.ان همدان به صورت گسترده آغاز شده به طوری که در سال حدود ۸ هزار پیوند، در سال حدود هزار پیوند و در سال جاری بیش از هزار پیوند در طرح سرشاخه کاری گردو به اجرا در آمده است..

همان‌طور که گفته شد امروزه مساحت بسیار زیادی از اراضی کشور زیر کشت درخت گردو رفته و ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های گردو در جهان شناخته می‌شود و سالانه میلیون‌ها تن والنات شل در ایران تولید می‌شود. پودر پوست گردو در بازارهای جهانی جایگاه ویژه‌ای دارد به همین دلیل قیمت آن می‌تواند تحت تأثیر ویژگی‌ها و فاکتورهای مختلفی قرار داشته باشد. از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌توانند در تعیین قیمت والنات شل مؤثر باشند می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:



( فروش ) های دیگر