تصفیه فاضلاب در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از


یکی از رایج‌ترین انواع روش های تصفیه فاضلاب صنعتی و پساب است.فاده از مدل فیزیکی است.. پساب صنعتی حاوی ذرات جامد با اندازه‌های مختلف است. که این ذرات را می‌توان طی یک یا چند مرحله حذف کرد. اولین مرحله در روش فیزیکی، نصب یک توری، آشغالگیر یا فیلتر در مسیر خروج پسماند است. تا ذرات بزرگ فاضلاب و آشغال‌ها توسط آن جداسازی شود.

برای بیش از سال، ازن زنی ، تابش اشعه فرابنفش و فرآیندهای اکسیداسیون پیشرفته (AOP) در طیف گسترده ای از کاربردهای تصفیه آب شهری و صنعتی مورد است.فاده قرار گرفته است.. همچنین ازن برای چندین دهه برای آب آشامیدنی بهترین راه حل کلاسیک بوده است.. اما خصوصیات منحصر به فرد اکسیداسیون آن را به ابزاری قدرتمند برای است.فاده کنندگان آب در تمام بخشهای صنعت تبدیل کرده است..

گروه صنعتی هفت (تصفیه پارسیان) بزرگترین واحد تولیدی تجهیزات آب و فاضلاب در ایران است. که با تکیه بر دانش فنی متخصصان و بیش از سال تجربه خود در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب در ایران ،یکی از برجسته ترین و پر افتخارترین کارخانجات تولید کننده پکیج و مخازن و تجهیزات مورد است.فاده در صنایع مختلف از جمله نفت ،گاز و پتروشیمی می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری