ابزارآلات دستی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


یک ابزار و وسیله تا حدی مشابه انبردست که در خیلی از خانه‌ها و جعبه ابزارها وجود دارد. انبر دم باریک نیز از دو دسته اما فک بلندتر و نوک تیزی نسبت به یک انبردست تشکیل شده و این نوک برای گرفتن، پیچاندن و خم کردن قطعات خصوصا در سیم‌کشی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. فک دم باریک‌ها امروزه دیگر تنها به صورت یک میله بلند ساده ساخته نمی‌شوند؛ در کنار دم باریک معمولی، انبر دم پهن و انبر دم باریک سر کج هم دیده می‌شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. از دم باریک‌ها برای دسترسی به فضاهای کوچک و تنگ و همینطور هنگامی که به دقت بیشتری روی سطح کار نیاز است. است.فاده می‌شود. سایزهای این انبر هم مثل انبردست بر حسب طول کلی محصول از هم جدا می‌شود.

غیر از این عناوین برخی اسامی دیگر نیز هستند که کمی از حالت عمومی فاصله گرفته و بیشتر است.فاده تخصصی و مربوط به فیلد کاری خود را دارند. در واقع عموم مردم از آن است.فاده نمی‌کنند. ابزارهای دستی معماری مثل تراز دستی، قلم بنایی و ...؛ یا وسایل نجاری و نقاشی مثل گونیا، قلم مو، رنده، مارکر، منگنه کوب صنعتی؛ و یا نام‌های دیگر مثل الماس شیشه بری، خط کش صنعتی، چسب صنعتی، انواع بکس، سوهان چوب و فلز و غیره ... از جمله ابزارهای دستی است. که شاید مورد مصرف برای همگان نبوده و در تمام جعبه ابزارهای خانگی و عمومی پیدا نمی‌شوند.

حال برای جمع‌آوری این همه ابزار به چه چیزی نیاز است.؟ چطور می‌توان این این وسایل را در کنار یکدیگر نگهداری کرد؟ پاسخ یک جعبه خوش ساخت پلاستیکی یا فلزی درب دار به نام جعبه ابزار خواهد بود. جعبه ابزارها شبیه به یک قوطی بزرگ ساخته می‌شوند که گاهی ساده و گاهی چند طبقه و شکل دار هستند. برخی سازندگان این محصول در برخی مدل‌ها جایگاه مخصوص چند ابزار را هم طراحی کرده اند و بنابراین براحتی می‌توان آن ابزار مخصوص را در محفظه خود قرار داد. جعبه ابزارها تنوع، جنس و ابعاد بسیار زیادی در کشورمان دارند. تقریبا برای هر نوع سلیقه با هر نوع کاربری و تعداد ابزار، جعبه ابزار مخصوص به خود وجود دارد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه