ابزارآلات دستی در شهر ری ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:


آچار چرخ به نوعی معروفترین و عمومی‌ترین آچار تعمیر یک خودروی سواری بوده و برای باز و بست مهره تایرها و چرخ ماشین است.فاده می‌شود. طراحی این نوع آچار اغلب به صورت کراس (Cross) یا همان علامت ضربدر (یا به‌اضافه) است.. دارای سر با سایزهای مختلف که از یا اندازه مهره چرخ پشتیبانی می‌کند. این طراحی ضربدرگونه حین کار به اعمال فشار و گشتاور زیاد توسط کاربر کمک می‌کند. مهم نیست که راننده چه مدل ماشینی باشید، آچار چرخ وسیله‌ای است. که هر راننده هوشمندی در صندوق عقب خود خواهد داشت.

احتمالا نیازی به معرفی این دو دوست همیشگی نیست. پیچ گوشتی دستی همراه قدیمی انسان برای یاری رساندن در باز و بسته کردن انواع پیچ بوده و نوع دوسو و چهارسو معرف همگان است.. تنها نکته اینکه به دلیل نیاز کاربر به ضربه زدن بر روی پیچ‌ها، خیلی زود نوع ضربه خور آن هم ساخته شد و در دسترس قرار گرفت. پیچ گوشتی‌ها حالا بر اساس شکل نوک، سایز است.اندارد نوک و طولشان از هم جدا شده و در مدل‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شوند. مسلما برای یک پیچ با اندازه و مدل خاص باید پیچ گوشتی مربوط به خودش را تهیه کنید.

چراغ‌ قوه و پروژکتور ابزاری کاربردی هستند که به هنگام عدم وجود منبع نور یا کم نور بودن به کار می‌آیند. برای همین است.فاده از این ابزارها در سفر، کوه‌نوردی، دوچرخه‌سواری و دیگر کارهایی از این قبیل ضروری است.. آروا تمام انواع چراغ قوه و پروژکتورهایش را با بدنه‌ای سبک و نشکن ساخته است. تا طول عمر آن‌ها بالا رود.



( فروش ) های دیگر در شهر ری