تجهیزات جوشکاری و هویه در شهر ری ( فروش )

Welding and soldering equipment-1
Welding and soldering equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.


برای ذوب و جوشکاری قلع و سایر فلزات با دمای ذوب پایین از انواع هویه است.فاده می شود . ایلدیز ترکیه هویه گازی برای این منظور تهیه کرده که سری هویه به وزن و یا گرم است. . با توجه به نیاز مصرف کننده هر کدام از این هویه های گازی قابل است.فاده است..

کارخانه ایلدیز ترکیه تولید کننده محصولات و تجهیزات جوش و برش هواگاز، تجهیزات تنظیم و توزیع فشار ( رگلاتور و مانومتر ) و محصولات ایمنی هواگاز و… می باشد که سری گرمکن های متنوعی تولید می کند. محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی ارائه می شود و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی در کشور های اروپایی و آسیایی دارد.

فروشگاه دستگاه جوش و جشکاری آریا فروشنده مستقیم دستگاه جوش آراد و خدمات گارانتی دستگاه جوش اراد در ایران . فروش دستگاه جوش آرگون AC/DC , دستگاه جوش پروتک , جوش آلومینیوم و فروش دستگاه و متلغات جوش و برش آرگون , برش پلاسما , CO , رکتیفایرهای اینورتر-جوش زیر پودری -استات ولد و واردات و پخش اینورتر جوشکاری .واردات و توزیع انواع سیم جوش CO سایز های . و . و .



( فروش ) های دیگر در شهر ری