فنس و توری در بومهن ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


شاید در طول این مطلب این سوال برای شما پیش آمده باشد که هر کدام از جنس های توری چه ویژگی هایی دارند؟ با آشنایی با ویژگی های این محصولات می توانید درک کنید که هر کدام از این محصولات را در چه موقعیت هایی می توان است.فاده کرد. همچنین شما می‌توانید با انتخاب محصول مناسب نسبت به بهینه کردن هزینه و قیمت توری حصاری نیز اقدام نمایید.

یک توری حصاری باکیفیت به عبارتی یک محافظ دارای مقاومت طولانی، نصب آسان و امنیت بالا می‌باشد. به طور مثال توری‌های حصاری گالوانیزه با مفتول‌های ویژه که یک لایه فلزی "روی" سطح آنها را پوشانده است.، بافته شده‌اند. فلز روی موجب می‌گردد تا این توری‌ها در برابر رطوبت و عوامل محیطی تا ۵ سال دوام داشته باشند.

در دنیای امروز افراد به دنبال ایجاد امنیت برای ساختمان‌ها، ملک‌ها، باغ‌ها و زمین‌های زراعی خود هستند. یکی از روش‌های پرکاربرد و ارزان برای ایجاد امنیت است.فاده از فنس توری یا توری حصاری می‌باشد که در انواع صنایع کاربرد دارد.



( فروش ) های دیگر در بومهن