فنس و توری در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


مجموعه راد صنعت تبریز، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع توری فنس حصاری، پرسی، سرند، مرغی و کلاسیک، همچنین تولید درب های توری و انواع پایه های فنس کشی آغاز کرد. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است. و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است..

با عرض سلام، تمام شده ی هزار و پانصد متر محوطه بدون احتساب حمل و نقل و نصب در محل تنها قیمت تمام شده مصالح مورد نیاز اعم از پایه مرغوب ضد زنگ مقاوم در برابر دزدان غیر حرفه ای با امکانات محدود دستی برش و ارتفاع معقول با حفاظ ضد نفوذ حیوانات وحشی روباه و شغال و گرگ و غیره را چقدر در تیر ماه را تمام شده، یا بابت هر متر مربع بفرمایید ممنون میشم، اگر مصالح دست دوم مرغوب موجود باشد نیز قید بفرمایید در اسرع وقت به علت ذیق وقت چند ساعته تا اخذ قرارداد در یوم جاری تیر ماه و انجام در اسرع وقت اگر من را مطلع بفرمایید بسیار سپاسگذارم،

گروه تولیدی صنعت مش و مفتول ایرانیان، یکی از اولین کارخانه‌های تولید کننده شبکه‌های پیش جوش فولادی و شبکه‌های پیش جوش حصاری وصنایع مفتولی در ایران است. که از سال با برخورداری از مهندسین مجرب در عرصه طراحی ماشین آلات صنعتی فعالیت خود را آغاز و اقدام به ساخت اولین دستگاه تولید شبکه‌های پیش جوش فولادی در کشور نمود و به عنوان یکی از بنیانگذاران، نقش پررنگی در شکوفا کردن این صنعت در کشور داشته است..



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه