لنت صنعتی در بومهن ( فروش )

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.


لنت ترمزی تریمات انگلستان قابل است.فاده در دستگاه های نساجی می باشد.لنت های صنعتی است.فاده شده در دستگاه نساجی تراکم مواد پایین تری نسبت به لنت های دیگر دستگاه های صنعتی دارند.گروه صنعتی لنت سازان فروش انحصاری لنت های تریمات انگلستان را بر عهده داشته و با سرتیفیکیت به روز انواع لنت را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

این لنت ترمزی به منظور است.فاده در تراکتورهای رومانی ساخته شده است..تکنولوژی اولیه ساخت این لنت ترمز برای کشور آلمان می باشد که گروه صنعتی لنت سازان به منظور سهولت درسترسی مصرف کنندگان عزیز دست به بومی سازی این تکنولوژی زده است..

لنت های پرس در تهران گیربکس بر اساس نوع پرس انتخاب میشوند تهران گیربکس با مجموعه ای از چند برند لنت سازی معتبر در ترکیه و انگلستان توانسته است. بیش از دسته از لنت های ترمز پرس را که هر کدام شامل چندین نوع اندازه و ضخامت هستند را تولید کند در تهران گیربکس لنت های پرس بر اساس اندازه دلخواه مشتری لنت تولید میشود



( فروش ) های دیگر در بومهن