لنت صنعتی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


در کاربری لنت های صنعتی چهار فاکتور اصطکاک مناسب، جلوگیری از سر خوردن و شیشه شدن، طول عمر مناسب و عدم تولید صدا از مهمترین فاکتور های کیفی محسوب می شوند. البته با توجه به شرایط محیطی کار در دمای بالا و یا در تماس با روغن و یا حتی متریال هایی با قابلیت خورندگی بالا فاکتور هایی دیگر نیز که مربوط به عملکرد و طول عمر کاری لنت هستند معیار قرار می گیرند. هر یک از انواع لنت از ترکیبات شیمیایی مختلفی ساخته می شوند اما در اغلب انواع لنت به سبب قابلیت های اصطکاکی بالا از گرافیت همراه با فیبر های فلزی و حتی خاک رس است.فاده می شود. لنت های سرامیکی نسل جدید لنت های صنعتی هستند که از ترکیبات سرامیک با فیبر های مسی تولید شده و تجربه بسیار عالی برای کاربران بالاخص در مورد لنت ترمز خودرو را به همراه خواهند داشت. در ترکیبات کلاف یا لنت های فردو ترکیباتی بسیار متفاوت است.فاده می شود که حتی الیاف پارچه ای نیز در تولید این سری از لنت ها بکار گرفته می شود. 

با دوام طولانی مدت و قابلیت انتقال حرارت عالی ، نیمه فلزی رایج ترین نوع پد ترمز است. که به طور گسترده در وسایل نقلیه مختلف است.فاده می شود. از سیم فلزی یا پشم ، گرافیت یا مس و اصلاح کننده های اصطکاک ساخته شده است.. این پد ترمز حاوی تقریبا ٪ - ٪ فلز است.. سر و صداهای بیشتری ایجاد می کند، روتورها را سریعتر می پوشاند و در دماهای پایین کمتری قرار می گیرد.

لنت ورق همانطور که از نام آن پیداست به صورت تخته ای در فرم صفحات یا تخته های * سانتی متری یا * سانتی متری موجود می باشند. ضخامت این ورق لنت ها از میلی متر الی میلی متر می باشد.برندهای معتبر وارداتی این لنت های ورقه ای شولر آلمان، تی جی کو کره، ارن بالاتا ترکیه می باشد که فروشگاه تهران گیربکس به عنوان تنها وارد کننده این برندها در بازار می باشد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه