پیچ و مهره و میخ در بومهن ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..


با انقلاب صنعتی توسعه تولید پیچ و مهره های فبزی بسیار گسترش یافت و به منظور یک وسیله مهم در علوم مختلف مورد توجه قرار گرفت.پیشرفت قابل توجه این محصول در سال تا بود که در این سال ها اتصالات پیچی مورد است.قبال بسیاری از صنعتگران قرار گرفت.

پیچ و مهره صحافیان با بیش از سال تجربه در تهیه ، تولید و فروش پیچ و مهره های صنعتی فعالیت خود را شروع نموده است.. پیچ و مهره صحافیان با در اختيار داشتن منابع وسيع داخلي و خارجي ، پرسنل كار آمد ، سيستم های مكانيزه خريد ، فروش ، انبارداري و...، بسته بندي مرغوب ، تداركات به موقع، گواهي اطمينان مرغوبيت كالا و همکاری با شرکت های بازرسی معتبر به شما در بهبود روند توليد صنعتي اطمينان خاطر خواهد بخشيد و نياز شما را در خرید پيچ و مهره هاي صنعتي تامين مينمايد . محصولات این واحد شامل انواع پیچ و مهره فولادی ، پیچ و مهره آهنی ، پیچ و مهره خشکه، پیچ های شش گوش، پیچ آلن، پیچ دو سر رزوه، پیچ تمام رزوه، انکر بولت، انواع مهره و واشر و همچنین پیچ و مهره های خاص مطابق نقشه مورد است.فاده در صنایع گوناگون با است.اندارد های جهانی پیچ و مهره و واشر با مقاومت كششي بالا جهت سازه هاي ساختماني، پلهاي فلزي، برجهاي انتقال نيرو، برجهاي مخابراتي و همچنین انواع پیچ و مهره است.یل ، پیچ و مهره گالوانيزه گرم، پیچ و مهره الکترو گالوانیزه ، پیچ و مهره تفلون ، پیچ و مهره داکرومات و... جهت کاربرد در انواع شرایط محیطی می باشد . در این راستا پیچ و مهره صحافیان به عنوان تنها تولید کننده پیچ تلگرافی در ایران که میتواند در صنایع مختلف صنعتی از این پیچ تلگرافی از جمله مترو ، راهنمایی و رانندگی و نصب انواع موانع با است.فاده از پیچ و مهره تلگرافی با قیمت ناسب و ارئه قیمت همکاری برای پیچ و مهره تلگرافی به همکاران ،آمادگی خود را اعلام میدارد. پیچ تلگرافی &پیچ و مهره تلگرافی &قیمت پیچ تلگرافی

فروشگاه صنعتی ماهان واردات و مرکز پخش انواع پیچ و مهره. پیچ خودکار،پیچ MDF،پیچ شیروانی،پیچ خشکه،آهنی،آلن،استوانه،پیچ جوب مهره کاسه نمدی - مهره واشردار - مهره سربسته- مهره میلیمتر مهره / چینی با نازلترین قیمت پیچ خودکار سرگرد مته ای سرتخت مته ای و شیروانی نوک مته ای با مارک لینک ول با قیمتهای باورنکردنی



( فروش ) های دیگر در بومهن