پیچ و مهره و میخ در شهر ری ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.


تاریخچه پیچ و مهره به سالیان بسیار دور بر می گردد.با توجه به تحقیقات صورت گرفته و نظریه های رایج نشان می دهد که اختراع این وسیله توسط یونانیان باستان انجام گرفته است..البته برخی نظریه ها بر این گواه دارد که این وسیله در عصر هلنی ساخته شده است..اما امروزه با توجه به تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که این اختراع توسط ارشمیدس و در یونان به وجود آمده است..

این واحد تولیدی صنعتی با مديريت آقاي حسین بهزاد حاصل تجربه و تلاش گروهی از متخصصین و کارشناسان مجرب می باشد که در زمینه تولید و تامین پیچ و مهره های صنایع مختلف برای است.فاده در کاربردهای کارگاهی، ماشین سازی، صنایع سیمان،نفت، گاز،

استاندارد DIN یکی از کارامد ترین است.اندارد های پیچ و مهره می باشد که در مورد پیچ های نوع شش گوش HEX BOLT بکار گرفته می شود که با کاربری صنعتی در اتصالات ماشین آلات و بصورت نیم دنده تولید می شود. همین نوع پیچ شش گوش در صورتیکه بصورت تمام دنده تولید شده باشد از است.اندارد DIN تبعیت می کند که در کلاس های آهنی .، .، در کلاس های فولادی خشکه . و کلاس های فولادی بالاتر یعنی . و . نیز تولید می شود.



( فروش ) های دیگر در شهر ری