آنالایزر شیر در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


قبل از شروع تجزیه و تحلیل دستگاه را با محلول های انجماد کالیبره کنید. &#; ۵/ میلی لیتر شیر از نمونه را خارج کرده و در لوله کریوسکوپ مناسب قرار دهید. الکترود تجهیزات را با کاغذ جاذب تمیز کنید.تجهیزات را روشن کنید. منتظر علامت حرارتی تجزیه و تحلیل باشید. روی صفحه نمایش دیجیتال مقدار عددی را بخوانید. نتیجه یا مقدار افت نقطه انجماد در درجه Hortvet و درصد آب را نشان می دهد.

فروش آنالایزر شیر پارامتره ژربر FUNK GERBER ارزانترین قیمت آنالایزر شیر را از ما بخواهید . جهت خرید آنالایزر شیر با ما تماس بگیرید . آنالایزر شیر ژربر از پیشرفته ترین و بهترین تولیدات کمپانی ژربر آلمان است. که توسط گروه بازرگانی رایان به فروش می رسد . شما با است.فاده از آنالایزر شیر هفت پارامتره FUNK GERBER به راحتی میتوانید محصولات خود را با دقت آنالیز نمایید . آنالایزر شیر ژربر قادر به اندازه گیری موارد زیر می باشد : FAT چربی : - % PROTEIN پروتئین : - % LACTOSE لاکتوز : - % SNF ماده خشک : - % MINERAL مواد معدنی : -. % آب اضافه شده و دانسیته ( Density ) ** دقت اجرای تست ها . % می باشد ** - رایان شیمی پارس به عنوان نماینده ژربر در ایران امادگی خود را جهت فروش لاکتواستار یا آنالایزر شیر با کیفیت و قیمت بسیار مناسب اعلام می دارد . لازم به ذکر است. که این محصول دارای سال ضمانت نامه و ده سال خدمات پس از فروش می باشد . رایان شیمی پارس از شما که در تمام این سالها در کنار ما بوده اید سپاسگذاریم در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید https://www.instagram.com/rspgroupco/ https://t.me/Rayanshimipars

امروزه ، آزمایشگاههای مجهز قادرند شیر گاو و اجزای آن (پروتئین ، چربی ، لاکتوز ، مواد جامد شیر) را تجزیه کرده و حتی سلولهای سوماتیک را که در سریعترین زمان نقش موثری در سلامت شیر ​​دارند ، تکامل دهند. بله ، آنالیز کنید. برای این منظور ، همیشه تجهیز آزمایشگاههای ثبت شیر ​​در مرکز اصلاح نژاد دام و سایر مراکز وابسته در نظر گرفته شده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن