نشت یاب و آنالایزر گاز در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


تشخیص گاز های خطرناک و کشنده و محترقه امری بسیار مهم است.، احتمال قرار گرفتن در معرض گازهای سمی می تواند در عملیاتی مانند نقاشی، بخور، پر کردن سوخت، ساخت و ساز، حفاری خاک آلوده، عملیات دفن زباله، ورود به محوطه فضایی و غیره رخ دهد. امروزه می توان به وسیله نشت یاب های گاز از وجود گاز در محدوده ای خاص با خبر شد، عمدتا نشت یاب های گاز بوسیله سنسور های حساس و سریع نوع گاز و مقدار گاز محیط را تشخیص می دهند و به صورت آلارم یا سایر روش ها وجود این مولفه را به اپراتور اعلام می کنند.

امروزه سيستم های نشت يابی بسيار متنوعی به بازار عرضه شده است. كه هر یک سعی در يافتن دقيق و سريع  پديده نشتی با است.فاده از تكنيك و سنسوری خاص  دارند. این سنسورها عمدتا شامل سنسورهای گاز قابل احتراق، آشکارسازهای فوتونیزاسیون، سنسورهای مادون قرمز، سنسورهای اولتراسونیک، سنسورهای گاز الکتروشیمیایی و سنسورهای نیمه هادی  و&#; هستند. مدل های جدیدتر سیستم  نشت یاب گاز با است.فاده از عملکرد ترموویژن و دوربین های ترموگرافی کار می کنند.

نشت گاز اعم از گاز متان شهری که عمدتا با نام گاز طبیعی خوانده میشود و گاز کولر و یخچال و سایر گازهای مورد است.فاده در صنعت  و&#; بنا بر تعريف صورت گرفته به خروج ناخواسته و غیر ارادی گاز  به دلایل گوناگون و به طور ناگهانی گفته می شود!!! همواره احتمال بروز  نشتی گاز در تاسيسات، خطوط لوله، شبكه های انتقال و توزیع گاز و در منازل وجود دارد این احتمال که وقوع آن چندان دور از انتظار هم نیست اگر در مكان های بسته و محصور اتفاق بیفتد  منجر به حوادث ناگوار و خسارات غيرقابل جبران خواهد شد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن