تجهیزات لیزری در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


کار با دستگاه برش لیزر صنعتی نیاز به تخصص بالایی نداشته و با آموزش‌های ابتدایی می ‌توان از این دستگاه است.فاده نمود. جهت شروع به کار با دستگاه برش لیزر صنعتی، ابتدا به یک مکان جهت قرارگیری دستگاه، کامپیوتر و برنامه‌ هایی مانند فوتوشاپ نیاز خواهد بود. در هنگام کار با دستگاه لیزر صنعتی به دلیل اتوماتیک بودن دستگاه، اپراتور می ‌تواند قدرت و سرعت دستگاه را تنظیم کرده و فایل را واگذاری و مابقی کار را به عهده دستگاه بگذارد.

لیزر فایبر از لیزرهای جامد است. که پیشرفت های بسیار زیادی در این صنعت داشته است.‌. در این تکنولوژی اشعه لیزر توسط دانه لیزر تولید و بعد از آن در الیاف شیشه ای تقویت می شود. در نهایت برش مواد فلزی بازتابنده را به وسیله طول موج / میکرو لیزر و ایجاد نقطه اثر بسیار کوچک انجام می دهد.

تیوب دستگاه لیزر را میتوان یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه لیزر دانست. به طورکلی تیوب دستگاه های لیزر از قسمت و یا لایه اصلی تشکیل شده است.. قسمت و یا لایه اول محفظه نگهدارنده چند گاز است.. لایه دوم که آب در آن گردش دارد وظیفه خنک کردن لایه اول را عهده دار است.. لایه سوم نگهدارنده و محافظت کننده لایه اول و دوم و در واقع کل تیوب لیزر است.. تیوب لیزر دارای طول عمر مشخصی است.. با پایان رسیدن طول عمر آن و یا در صورت خرابی احتمالی این قطعه نیاز به تعویض آن می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن