آنالایزر شیر در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..


میلی لیتر شیر را مخلوط کنید تا با میلی لیتر محلول آلیزارول تجزیه و تحلیل شود.شیر اسیدی مخلوطی را ارائه می دهد که رنگ آلیزارول علاوه بر ایجاد لخته، گلگون (اسید کمی) یا زرد (بسیار اسیدی) باشد. شیر طبیعی مخلوطی با رنگ قرمز آجری و بدون لخته را ارائه می دهد. شیر قلیایی شده (معمولاً با افزایش آب یا ماده خنثی کننده) بنفشه ارائه می دهد.

امروزه ، آزمایشگاههای مجهز قادرند شیر گاو و اجزای آن (پروتئین ، چربی ، لاکتوز ، مواد جامد شیر) را تجزیه کرده و حتی سلولهای سوماتیک را که در سریعترین زمان نقش موثری در سلامت شیر ​​دارند ، تکامل دهند. بله ، آنالیز کنید. برای این منظور ، همیشه تجهیز آزمایشگاههای ثبت شیر ​​در مرکز اصلاح نژاد دام و سایر مراکز وابسته در نظر گرفته شده است..

عصاره خشک بدون چربی ممکن است. به عنوان &#;همه اجزای شیر، به جز آب و چربی&#; تعریف شود. اندازه گیری آن برای تأیید میزان آب در شیر مهم است.. محاسبه این نوع عصاره راحت تر از عصاره خشک کل است.. زیرا چربی می تواند به طور گسترده ای متفاوت باشد، بنابراین مقایسه را دشوار می کند.عصاره خشک بدون چربی با کم کردن محتوای چربی از عصاره خشک کل تعیین می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن