حمام التراسونیک در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


دستگاه اولتراسونیک با توجه به کاربرد هایی که دارد برای مراکز گوناگون مورد است.فاده قرار می گیرد. قبل از خرید حمام التراسونیک باید به ویژگی های دستگاه دقت کرده و بعد از بررسی های لازم نسبت به خرید آن اقدام کرد. هنگام خرید دستگاه آلتراسونیک ابتدا باید توجه کنید دستگاه را برای چه مکانی می خواهید خریداری کنید. یعنی آلتراسونیک صنعتی نیاز دارید و یا آزمایشگاهی. هر کدام از این دسته ها ویژگی های مختلفی دارند. و حتما باید ویژگی های آن را مشخص کرده و بعد خرید خود را انجام داد.

یکی از پارامترهای موثر ، توان مفید دستگاه می باشد. به عبارت دیگر هرچه توان التراسونیک دستگاه بیشتر باشد، قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، دستگاهی که توان التراسونیک وات دارد، نسبت به دستگاهی با توان التراسونیک وات هم بزرگ تر می باشد و هم گران قیمت تر، چراکه تجهیزات به کار رفته در ساخت دستگاه بیشتر می باشد. اما نکته قابل توجه، این هست که توان مفید در قیمت اثر گذار می باشد، نه توان ماکزیمم التراسونیک. به عنوان مثال دستگاهی که دارای توان مفید التراسونیک وات می باشد (effective ultrasonic power)، ممکن است. توان ماکزیمم آن تا وات هم برسد، ولیکن، این موضوع در قیمت اثر گذار نمی باشد و شما همواره باید در مقایسه بین دو دستگاه صرفا توان مفید را مد نظر قرار دهید.

شرکت فناوری رایان صنعت، مستقر در پارک علم و فناوری فارس ، تولید کننده انواع حمام های التراسونیک  آمادگی خود را جهت  ارائه محصولات و همچنین خدمات شستشو به کلیه مراکز اعلام می دارد. ضمناً این شرکت در شهر تهران، یزد، اصفهان و زنجان نمایندگی فعال می پذیرد. جهت ارتباط با بخش فروش به آدرس info@persian-tech.ir ایمیل بزنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن