بشکه در بومهن ( فروش )

barrel-1
barrel-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


از لحاظ رنگ می توان آن ها را به دو دسته آبی و بی رنگ تقسیم بندی کرد که بشکه های آبی رنگ معمولا بشکه های فود گرید (food-grade) هستند و مخصوص نگهداری و حمل مواد غذایی از جمله غلات، نوشیدنی ها و &#; می باشند. اما بشکه های بی رنگ برای نگهداری مواد خوراکی تاییدیه ندارند و مناسب برای ذخیره سایر محصولات هستند.

سومین نوع بشکه‌های رایج، بشکه پلاستیکی صنعتی یا بشکه پلی اتیلن است.. این نوع بشکه از مواد پلی‌اتیلن با وزن مولکولی بالا و قابل بازیافت ساخته می‌شوند. پلی‌اتیلن نام نوعی پلیمر مورد است.فاده در صنایع بسته‌بندی پلاستیکی و از مشتقات نفت خام است.. بشکه پلاستیکی صنعتی مقاومت بالایی در مقابل ضربه دارد و در صورت ضربه خوردن و فرورفتگی قابل تعمیر است..

به طور کلی بشکه های پلاستیکی در حجم های تا لیتر تولید می شوند؛ اما همه کارخانه ها این تنوع را ندارند و ممکن است. برخی فقط تا لیتر تولید کنند. پس اگر تمایل دارید محصولات خود را در حجم های مختلف ذخیره یا حمل کنید، بهتر است. به کارخانه هایی مراجعه کنید که بشکه های پلاستیکی را در اندازه های مختلف و متنوع تولید می کنند.



( فروش ) های دیگر در بومهن