فوم بسته بندی در بومهن ( فروش )

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


فوم بسته‌بندی یا فوم محافظ از جمله محصولات شرکت تولیدی فوم ایران است.. این محصول با ویژگی‌های منحصربه‌فرد برای بسته‌بندی و ارسال محصول کاربرد بسیار زیادی دارد. صاحبان فروشگاه‌ها برای بسته‌بندی محصولات خاص و شکننده می‌توانند از این نوع بسته‌بندی است.فاده کنند. در واقع این مدل فوم برای بسته‌بندی وسایل خاص و حساس کاربرد دارد. جنس فوم حالت محافظ داشته و از اجناس در برابر ضربات متعدد محافظت می‌کند. برای بسته‌بندی لوازم روش‌های مختلفی وجود دارد. برخی افراد از انواع کیسه‌های پلاستیکی است.فاده می‌کنند؛ اما هر چیزی غیر از فوم ایمنی و اطمینان لازم را نداشته و ممکن است. وسیله در اثر ضربه آسیب ببیند.

فوم بسته بندی از فوم با کیفیت EVA تولید می شود که یک محافظت عالی برای محصولات فراهم می کند و خیالتان را از بابت ترس کاهش میزان فروش بخاطر محموله های آسیب دیده راحت می کند. آسیب دیدن محصولات به هنگام جابجایی یک کابوس برای فروشندگان است.. فوم با کیفیت می تواند به عنوان یک ضربه گیر عمل کند و محصولات را در برابر ضربه و سقوط محافظت کند. از مزایای این فوم در کنار محافظت از محصول، اعتباری است. که به برند شما اضافه می کند.

ما به‌عنوان تولید کننده مطرح فوم برای بسته‌بندی تمایل به جلب رضایت مشتریان و عرضه محصولات باکیفیت هستیم. به همین دلیل همیشه بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه را در ساخت فوم بسته‌بندی است.فاده کرده‌ایم. چنانچه شما لیست محصولات موردنیاز فروشگاه خود را آماده کرده‌اید، می‌توانید با کارشناس فروش شرکت ارتباط برقرار کنید. شما با حذف واسطه‌گر خیلی راحت می‌توانید سود خود از کار را افزایش دهید. با افزایش سود نیز درآمد ماهانه شما رشد خواهد کرد. همیشه در خرید عمده به معتبر بودن شرکت تولیدی دقت کنید.



( فروش ) های دیگر در بومهن