اتوماسیون صنعتی در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

industrial automation-1
industrial automation-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


بهبود فرآیندها برای کارآیی باعث می شود که یک شرکت رقابتی تر شود. اما آیا انسان همیشه هر کار را هر بار که انجام می دهد یکنواخت انجام می دهد؟ خیر، تنوع انسانی همیشه وجود دارد. سیستم های خودکار باعث بهبود فرآیندهایی می شوند که از اجرای مداوم سود می برند. برنامه ریزی و آموزش کامل امکان خطای انسان را منتفی نمی کند.

این سطح با است.فاده از دستگاه‌هایی مانند ماشین‌آلات PLC و CNC، پارامترهای فرایند را که از سطح پایین (سطح اول) وارد شده‌اند، کنترل، برنامه‌ریزی و هدایت می‌کنند. ماشین‌های PLC کنترل‌کننده‌های منطقی و قوی صنعتی هستند که قابل برنامه‌ریزی اند.

حتما پاسخ سوالات فوق را در محتوی ویدئو پی‌برده اید. قبل ورود قطعات سفید و مشکی به محدوده‌ی عملکردی ربات، از زیر یک خط قرمز رنگ عبور می کردند. در واقع این نور قرمز نشان دهنده محدوده عکس برداری دوربین صنعتی بود که داده ها را به



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس