برنامه نویسی PLC در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

PLC programming-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


پس از بررسی دو مرحله بالا، به یکی از مهم‌ترین بلوک‌های برنامه‌نویسی یعنی بیت‌های منطقی می‌رسیم. به جرئت میتوان گفت اجزای این بلوک‌ها که شامل کانتکت‌های باز و بسته، کویل، بلوک SR ،RS و غیره نیز می‌شوند در بیشتر برنامه‌ها است.فاده می‌شوند. اگر نمیدانید که اجزای بالا دقیقا چه کاری می‌کنند، نگران نباشید در پست این قسمت کاملا این بلوک‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌اند.

اولین وظیفه، آشنایی با ابزارهای مورد نیاز برای یادگیری هر دو سیستم عامل است.. برای آلن بردلی توصیه می‌شود که با RSLogix به عنوان اولین بسته نرم‌‌افزاری خود آشنا شوید. همچنین، برای زیمنس باید به TIA Portal و یا Simatic Manager عادت کنید.

بعد از فراگیری مباحث ابتدایی​​، به یادگیری دستورالعمل‌های مهم PLC ادامه می‌دهیم. از مهم‌ترین دستور‌ها آغاز میکنیم؛ باید ابتدا بر روی تایمرها و محاسبات ریاضی تمرکز کنیم. دستورالعمل‌هایی مانند TON ،TOF ،ADD ،MUL ،SUB و DIV که باید با آن‌ها آشنا بود تا بتوان به سطح برنامه‌نویسی پیشرفته وارد شد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن