درایو و اینورتر در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


امروزه کاربرد اینورتر دامنه ی وسیعی را فرا گرفته است. و در بسیاری از صنایع مورد نیاز است.. اینورتر یا درایو صنعتی معمولا به دستگاهی وصل می شود که در زمان است.ارت نباید در آن ضربه داشته باشیم. مثال بارز آن آسانسور هست که همه ما از آسانسور است.فاده کرده‌ایم، اگر دقت کرده باشید به هنگام حرکت کردن آسانسور، یک سرعت کنترل شده و آهسته داریم و بعد به سرعت عادی خودش می رسد و قبل از توقف سرعت کم می‌شود تا در نهایت توقف کند. این کار را درایو صنعتی انجام می دهد. از دیگر دستگاه‌هایی که می توانند از خروجی اینورتر برق صنعتی است.فاده کنند می‌توان موارد زیر را مثال زد:

در درایو علاوه بر راه اندازی نرم ، توقف هم می شود به صورت آهسته انجام گیرد. درایوها میتوانند موتور را بطور نرم و کاملا کنترل شده روشن و خاموش کنند. زمان خاموش و روشن را می شود با دقت تنظیم کرد.برای چپ گرد یا راست گرد ترمینال جداگانه وجود دارد که کار ما را آسان تر می کند.

اینورترهای سینوسی همانطور که از اسم آن ها مشخص است.، موج متناوب تولید می نمایند و شکل موج تولیدی آن ها ترکیبی از شکل موج مربعی و سینوسی می باشد که به همین علت، موج آن ها را شبه سینوسی نیز می نامند. اینورتر های موج سینوسی را می توان به عنوان اقتصادی ترین نوع اینورتر نام برد که نسبت به سایرین کاربرد بیشتری دارد. این اینورتر ها به دلیل مزایای زیادی که دارند از جمله قیمت مناسب آن ها در اکثر وسایل برقی مانند تلویزیون ها، کامپیوتر ها، رادیو ها و بسیاری از وسایل روشنایی مورد است.فاده قرار می گیرند. اما تجهیزات صنعتی نظیر موتور ها قابلیت راه اندازی با این اینورترها را ندارند. در نتیجه نتیجه درایو های سینوسی را باید در کاربری های سبک به کار برد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن