اسکنر و پرینتر سه بعدی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


سرویس و هزینه نگهداری سالانه ، مواد اختصاصی این چاپگرها قیمت بسیار بالایی دارد به طوری که تامین مواد اولیه این سیستم ها به‌طور شگفت‌انگیزی محدود و گران است.. با این حال چاپگرهای سه بعدی سازمانی بسیار بادوام و قابل اعتماد هستند و اغلب توسط شرکت های بزرگی مورد است.فاده قرار می گیرند تا بتوانند حجم بالای طرح های خود را پردازش کنند.

پرینترهای سه بعدی معمولی برای کاربردهای خاص بسیار عالی هستند و می توانند چاپ هایی با اندازه خوب ارائه دهند. این دستگاه اغلب می توانند مدل های با اندازه اینچ تا اینچ در هر بعد را با  سرعت و کیفیت چاپ مناسب متأسفانه، بسیاری از پرینترهای سه بعدی معمولی هنوز دوام زیادی ندارند و در صورت فعالیت مداوم و طولانی می توانند هزینه تعمیر و نگهداری هزینه قابل توجهی را بر روی دست کاربر بگذارند.

همانطور که می دانید در دنیای امروز مدلسازی در رشته های مختلفی مانند طراحی صنعتی، رباتیک، معماری، قطعه سازی و هوا و فضا رایج است.. در گذشته این نوع مدلسازی ها به صورت طرح های دو بعدی بر روی کاغذ یا مانیتور ارائه می شدند تا افراد با دیدن آن ها از آن چه که طراحان در ذهن داشته اند یک درک درست داشته باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن