باتری صنعتی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


انواع باتری‌ صنعتی باتری‌ها انواع مختلفی دارند و معمولا برای مصارف خانگی و کاربردهای صنعتی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین نوع باتری که در این نوشته مورد بررسی قرار می‌دهیم باتری شارژر صنعتی است. که کاربرد اصلی آن در سیستم‌های UPS می‌باشد.

باتری لیتیوم یونی نوع دیگری از باتری‌های صنعتی هستند که به دلیل سبک بودن و چگالی بالا مورد است.فاده قرار می‌گیرند. باتری لیتیوم به دو شکل قابل شارژ و غیر قابل شارژ وجود دارد. این باتری‌ها نسبت به باتری نیکل کادمیوم طول عمر زیاد، زمان شارژ سریع‌تر و هزینه‌های پایین‌تری دارند.

ضمنا شارژر متناسب با نوع باتری که در ups است.فاده شده طبق یک منحنی شارژ به شارژ باتری‌ها اقدام می‌کند. در همه باتری‌ها، زمانی که باتری شروع به شارژ شدن می‌کند طبق منحنی شارژی در باتری، مقدار جریانی که شارژر به باتری منتقل می‌کند به مرور کم شده و پس از شارژ کامل باتری، مقدار این جریان به کمترین حد خود در مدت زمان شارژ شدن می‌رسد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن