درایو و اینورتر در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


اولین طبقه از درایو فرکانس متغیر یا VFD یا درایو AC، مبدل یا Converter است.. مبدل از عدد دیود تشکیل شده که این دیودها اجازه عبور جریان را فقط از یک جهت می دهند. به طور مثال هرگاه ولتاژ فاز A مثبت تر از ولتاژ فاز های B و C شود، دیود فاز A باز شده و اجازه عبور جریان را می دهد. هنگامی که ولتاژ فاز B مثبت تر از A شود، دیود فاز آن باز شده و دیود فاز A بسته می شود. همین امر برای سه دیودی که سمت منفی باس DC هستند نیز صادق است.. بنابراین با باز و بسته شدن هر دیود پالس جریان دریافت می کنیم. به اینورترهایی که به این روش کار می کنند اینورترهای پالسه گفته می شود و متداول ترین نوع اینورترها هستند.

سلام، ویلایی در شمال دارم که در زمان تعلیلی از آن است.فاده می کنم. در همان زمان به علت هجوم مسافران با افت شدید توان برق مواجه شده که باعث می شود یخچال و کولر گازی کار نکند و گاها روشنایی هم قطع شود. اینورتر ها می توانند چاره باشند؟ آیا اینورتر در زمان افت توان به مدت چند ساعت می تواند جریان یکنواخت بدهد؟

برند ال اس ls یکی از قدیمی ترین برند های اینورتر بازار است.. برند ال اس ساخت کره جنوبی است. که تجهیزات اتوماسیون صنعتی آن در ایران به طور کامل وارد می شود. علاوه بر اینورتر، برند LS تجهیزات دیگری هم تولید می کند؛ مانند پی ال سی ال اس، سروو موتور و اچ ام آی.&#;در ان مقاله می خواهیم به بررسی مدل های مختلف اینورترهای ls بپردازیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن