سیم پیچی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


با توجه به این که تنوع وسایل الکتریکی و مکانیکی بسیار زیاد شده است. و صنایع مختلف از انواع ماشین های الکتریکی برای انجام امور خود است.فاده می کنند، نیاز به افراد سیم پیچ بند که در این کار دارای مهارت بالایی باشند به شدت احساس می شود.

تمامی موتورها و ژنراتورهای تک فاز و سه فاز برای این که به درستی کار کنند نیاز به سیم پیچی دارند. این سیم پیچی در هسته روتور یا است.اتور ماشین های الکتریکی انجام می گیرد که باعث تولید میدان مغناطیسی و در نتیجه طی فرایندی الکتریکی باعث چرخش روتور ماشین های الکتریکی می گردد.

با توجه به سختی هایی که شغل سیم پیچی دارد معمولا برای سیم پیچی یک موتور ساده هزینه بالایی برای دستمزد پرداخت می گردد. با توجه به تقاضای زیادی که برای سیم پیچی موتورهای مختلف وجود دارد می توان درآمد بالایی را برای این شغل در نظر گرفت.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن