منبع تغذیه در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


 منابع تغذیه سوئیچینگ یا پاور ساپلای ها، مصرف توان، تولید حرارت و وزن و ابعاد مدار را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهند. همین ویژگی­های مثبت باعث شده تا امروزه در کامپیوترها، تلویزیون­ها، گوشی‌های تلفن همراه، شارژرها، درایورهای موتور DC و ..... به عنوان پاور الکترونیک است.فاده وسیعی داشته باشند. در پاور ساپلای سوئیچینگ، المان کنترلی (ترانزیستور / ماسفت) با فرکانس بالایی مثلا )(KHz  قطع و وصل می‌شود و دائماً فعال نیست. این ترانزیستور سوئیچینگ وقتی در وضعیت اشباع باشد با اختلاف ولتاژ نزدیک به صفر جریان را هدایت می‌کند و در حالتی که کاملا بسته است. هیچ جریانی را از خود عبور نمی‌دهد. در نتیجه این ترانزیستور مانند یک سوئیچ ایده ­آل عمل می­کند.

باید در نظر داشت که این دسته از منابع تغذیه صنعتی می توانند با کیفیت های گوناگون عرضه شوند. در واقع همان گونه که یک آداپتور ولت آمپر غیر صنعتی دارای برندها و کیفیت ساخت قطعات متفاوتی است.، آداپتورهای صنعتی نیز چنین وضعیتی دارند و در نتیجه

این نوع منبع تغذیه امکان کنترل از راه دور را از طریق ورودی آنالوگ و رابط های دیجیتالی مانند GPIB یا RS می دهد. ویژگی های کنترل شده این منبع شامل جریان، ولتاژ و فرکانس است.. این نوع منابع در طیف گسترده ای از کاربردها مانند ساخت نیمه هادی ها، ژنراتورهای اشعه ایکس، نظارت بر رشد بلورها، آزمایش دستگاه های خودکار است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن