رنگ صنعتی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


این آستری کلیه خواص عمومی رزینهای اپوکسی از قبیل چسبندگی عالی، دوام، سختی و خواص محافظتی را دارا می باشد. این محصول یکی از مهمترین آستریهای شناخته شده است. و از آنجایی که بخش عمده ای از این رنگ چودر روی می باشد، در صورت آسیب دیدن فیلم رنگ، حفاظت کاتدی ایجاد شده و از گسترش خوردگی و خرابی سطح فلز جلوگیری میکند. این آستری بسرعت خشک شده و بلافاصله آماده اعمال لایه بعدی است.. اجرای لایه بعدی بلافاصله پس از خشک شدن می بایست اعمال گردد و فاصله ای نیفتد. ضخامت پیشنهادی بعنوان آستری میکرون می باشد. درصورتی که لایه ای دیگر (ترجیحا پلی اورتان) روی آن اعمال نشود و دور از تابش نور خورشید باشد لایه اعمالی میکرون بتنهایی محافظت خوبی از سازه بعمل خواهد آورد . این آستری جهت پوشش سطوح فلزی از قبیل سازه های فلزی ، بدنه ماشین آلات ، پلها ، سازه های دریایی غیر مغروق، خطوط لوله ، مخازن، تاسیسات داخل و خارج ساختمانها ، تجهیزات پالایشگاهی ، پتروشیمی ، گاز و .. در مجاورت محیطهای خورنده است.فاده می شود.

هر نوع رنگی را صرف‌نظر از ترکیب، کاربرد و عواملش، می‌توان با ویژگی هایی مورد سنجش قرار داد. این سنجش می‌تواند پیش‌از اعمال برای رنگ مایع و پس‌از اعمال برای رنگ خشک شده، صورت بگیرد. به همین دلیل این بخش در دو قسمت برای رنگ مایع و رنگ خشک بیان خواهد شد.

سلام و احترام. این مشخصات مرتبط با فرمولاسیون رنگ هست و بهتر هست از تولیدکننده رنگی که است.فاده می کنید سوال بفرمائید. اما به طور کلی سرعت خشک شدن با توجه به سخت کننده و دمای محیط در زمان اعمال و براق ماندن آن به شاخصه هایی چون غلظت حجمی پیگمنت، مقدار رزین فرمول، نوع و مقدار فیلرها و عدم چرک پذیری رنگ و &#; بستگی دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن