لاستیک و پلاستیک در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


صنعت لاستیک و پلاستیک دارای سه طبقه محصولات پلاستیکی، تایر و تیوپ و قطعات لاستیکی است.. در حال حاضر حدود هفت شرکت فعال در این صنعت در بورس تهران فعالند، همچون شرکت‌های کویر تایر، ایران تایر، صنایع لاستیکی سهند و.... گفتنی است. صنایع مرتبط با این صنعت، صنعت خودروسازی، صنعت پتروشیمی و صنعت حمل‌و‌نقل هستند. با این وجود وضعیت صنایع مرتبط و محرک‌های مؤثر بر آنها طبیعتا بر صنعت لاستیک و پلاستیک نیز تأثیر‌گذار خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌هایی که امکان ارایه آن در چیلرهای هایتما وجود دارد، بازیافت انرژی و تامین آب گرم با است.فاده از حرارت خروجی از کندانسور در چیلرهای صنعتی است. که موجبات کاهش مصرف انرژی در سایر فرایندهای تولید را امکان‌پذیر می‌نماید.

پلی اتیلن گلایکول ها حتی در حالت جامدشان نیز حلالیت خوبی در آب دارند. از آنها به عنوان عامل جداکننده برای لاستیک لاتکس ، فوم و … از قالب است.فاده می شود. در صنعت لاستیک ماشین نیز از پلی اتیلن گلایکول ها به عنوان لوبریکنت و عامل جداساز است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن