نایلون و نایلکس در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


نایلون از مواد پلی‌اتیلن سبک ساخته شده است.. در حالی که مواد اولیه نایلکس ، دارای پلی اتیلن سنگین است.. البته تمام مواد تشکیل دهنده‌ نایلکس از جنس پلی اتیلن سنگین نیست و تقریبا ۸ درصد آن سنگین و بقیه از پلی اتیلن سبک می‌ باشد. ترکیب این مواد باعث می‌ شود که نایلکس نرم،شفاف، با دوخت پذیری بالا و … باشد.

از طرف دیگر عرضه اندک این مواد از طریق بورس و همخوانی نداشتن میزان عرضه و تقاضا، هزینه های بیشتری را به تولیدکنندگان نایلون تحمیل می کند. در این میان، نحوه ارائه مواد اولیه و توزیع ناعادلانه آن را نیز باید مزید بر علت دانست.

می دونستید کیسه های فریزری ضخیم تر به محیط زیست آسیب کمتری می زنند!!!؟ همه افراد در همه جای کره زمین برای است.فاده های زیادی به کیسه های پلاستیکی‌ و نایلون و نایلکس وابسته شده اند؛ یکی از موارد پر مصرف خانگی مانند کیسه های فریزر نازک و یک بار مصرف می باشد. مشکل زمانی...



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن