گازهای صنعتی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


از هیدروژن برای ساخت روغن‌های جامد در صنایع غذایی نیز است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان به‌منظور تسهیل فرایند است.خراج نفت و انجام اصلاحات در نفت خام نیز است.فاده کرد. در کاربردهای آزمایشگاهی از آن به‌عنوان گاز حامل است.فاده می‌شود. گازهای حامل معمولاً در دستگاه‌های آنالایزر کروماتوگرافی به کار می‌روند. در بعضی موارد هیدروژن را به‌عنوان یک گاز خنک‌کننده نیز است.فاده می‌کنند. همچنین می‌توان از آن برای تمیز کردن لباس‌ها، سفید کردن دندان‌ها، ضدعفونی کردن قارچ‌ها و کنترل آفات در باغ‌ها نیز است.فاده کرد.

اصلی‌ترین کاربرد گازهای آزمایشگاهی آنالیز و اندازه‌گیری است.. انتخاب نوع و میزان خلوص این گازها بستگی به نوع کاربرد آن‌ها دارد. اما معمولاً خلوص بیشتر آن‌ها باعث بهتر شدن نتایج و کیفیت آزمایش خواهد شد. به‌علاوه است.فاده از این گازها دقت دستگاه‌ها را نیز بالاتر می‌برد و کالیبراسیون دستگاه‌ها را راحت‌تر می‌کند. این موضوع به‌خصوص در دستگاه‌هایی که با گازهای خطرناک و سمی سروکار دارند بسیار راحت‌تر است..

به منظور تولید این گازها، از واحدهای جداسازی هوا است.فاده می شود که ارتفاع آنها متر یا بیشتر می باشد. در داخل این سیستم های جداسازی فرآیند فیزیکی اتفاق می افتد که هوا را به اجزاء تشکیل دهنده آن جدا می کند. این فرایند، که همچنین به عنوان اصلاح کم دما (low-temperature rectification) نیز شناخته می شود، اساساً به این صورت عمل می کند:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن