رنگ صنعتی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


رنگ‌ صنعتی فقط مخصوص سطح فلزی نیست، بکله برای موارد دیگر مثل سطوح پلاستیکی، چوبی، لاستیکی، سرامیک، بتن، پارچه،شیشه و &#; نیز کاربرد دارد. هنگام انجام عملیات رنگ‌آمیزی بر روی سطوح مختلف، توجه به نوع جنس کالا و به دنبال آن انتخاب پوشش صنعتی مناسب، امری بسیار مهم است..

رنگ‌های پلی‌یورتان به دلیل مقاومت در برابر نور خورشید و خواص ظاهری و چسبندگی خوب امروزه بسیار کاربردی هستند.این رنگ‌ها از دسته‌ی رنگ‌های دوجزئی و بر پایه رزین آکریلیک سخت‌شونده با پلی ایزوسیانات‌ها هستند.رنگ‌های پلی‌یورتانی قابلیت اعمال بر روی انواع سطوح و پوشش‌ها را داشته و به دلیل ظاهر چشم‌نواز به عنوان 

یکی دیگر از رنگ های صنعتی رنگ است.اتیک می‌باشد. این رنگ از ترکیب موادی همچون پودر رزین اپوکسی، پیگمنت و چند ماده دیگر بدست می‌آید. این رنگها با حذف کامل حلالها و ضایعات مواد مصرفی، خطر کمی برای محیط زیست دارند. مقاومت و دوام بالا و عمر طولانی آن موجب شده تا در برابر تغییرات جوی تغییر حالت ندهد. اگر بدنبال پوشش‌دهی بالا و ایجاد ضخامت یکنواخت در تمام سطح موردنظر هستید رنگ است.اتیک گزینه مناسبی است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن