قالب سازی در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


به توجه به همین قدمت بالا قالب سازی و لوازم قالب سازی را می توان نوعی هنر طراحی به حساب آورد. تکنیک های ساخت قالب و روش های است.فاده از لوازم قالب سازی در طول تاریخ دچار تغییر و تحول های بسیاری شده است.. امروزه از قالب سازی برای ساخت انواع ادوات و ابزار ها و حتی تحقیقات علمی است.فاده می شود.

یکی دیگر از قالب‌ های تولیدشده در کشور که در موارد زیادی از آن است.فاده می‌شود قالب پرس است. که جنس این قالب نیز از فولاد می‌باشد و دوام بالایی دارد. از قالب پرس می‌توان مدت زیادی است.فاده کرد و این قالب بدون هیچ عیب و ایرادی به شکل اولیه باقی می‌ماند و مقاومت آن تا حدی است. که می‌توان بسیاری از قطعات را در مدت کوتاهی از طریق این قالب ساخت. یکی از مزیت‌هایی که قالب پرس دارد قابلیت کشیدن قطعات می‌باشد و برای قطعاتی که در آنها عملیات کشش و فرم دهی با جزئیات بسیار بالا انجام می‌شود از قالب پرس است.فاده می‌شود.

قالب سازی صنعتی را می توان در واقع فعالیتی نامید که به واسطه آن می توان با است.فاده از ابزار و یا ماشین آلات خاص یک قطعه صنعتی را با است.فاده از قطعه دیگر که قالب نامیده می شود ساخته و آن را فراهم آورد. قالب سازی صنعتی بخش مهمی از صنعت است. که با است.فاده از آن می توان قطعات صنعتی را در تعداد بالا تولید کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه