پولیش کاری فلزات در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


پرداخت کاری قطعات صنعتی یکی از مهم ترین مراحل تولیدی است. که کارکرد صحیح آن بستگی به سطح صاف و صیقلی برای جلوگیری از خوردگی، آماده سازی جهت آبکاری و سخت کاری سطحی است.. که در این نوشتار تصمیم داریم به پرداخت کاری، و انواع آن بشرح موارد  ذیل بپردازیم:

از گیلانس برای آبکاری و پرداخت کاری فلزات مختلفی است.فاده می‌شود. از جمله این فلزات می‌توان به است.یل، آهن و برنج اشاره کرد. این وسیله را مهم‌ترین ابزار مورد نیاز برای اجرای عمل پرداختکاری قلمداد می‌کنند که در این کار بسیار ضروری و پرکاربرد است.. گیلانس‌ ها به صورت‌ های مختلفی تولید می‌شوند که از جمله آن‌ ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. نوع نخی، نوع پشمی، نوع ارتشی،‌ برخی از انواع این ابزار نیز به صورت ترکیبی از نخی و پشمی، نخی و ارتشی و یا پشمی و ارتشی تولید می‌شوند.

این نوع پرداخت کاری یک نوع پرداخت دکوراتیو است. که مانند رنگ است. اما نسبت به رنگ دوام بیشتری دارد، و شامل ذوب شدن پودر پلاستیک خشک روی فلز است. که پوششی بافتی و مات یا براق را ایجاد می کند و موجب از بین رفتن نقایص موجود در سطح می گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه