ابزار سازی در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

tool making-1
tool making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


یکی از بهترین تولید کنندگان ابزارآلات صنعتی، آروا می باشد که فعالیت خود را از سال ۸۸ شروع کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید. محصولات این شرکت تماما دارای ضمانت های لازم بوده و خدمات پس از فروش را شامل می شود. ضمن آنکه این ابزارها، همراه با دفترچه های فارسی به چاپ رسیده تا بتواند کارآیی بالاتری را برای افراد ایجاد کند.  می توانید این محصولات را از آروا با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید.

گروه صنعتي ايران ترانس، یکی از شرکت های ابزارهای صنعتی است. که فعالیت خود را از سال شروع کرده و در طراحي و ساخت دستگاه هاي جوش و برش آن را گسترش داده است.. این شرکت که جایگاه خوبی در صنعت جوشکاری دارد، با بهره مندی از تیمی متخصص و کارآزموده، توانسته است. به جدیدترین تکنولوژی های روز دسترسی داشته و خدمات ارزشمندی را به صنایع مختلف در این حوزه ارائه نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه