قالب سازی در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


برای طراحی قالب‌ های صنعتی مهم نیست که برای چه کاری می‌خواهیم قالب را بسازیم و فقط باید اطلاعات دقیق و تمامی ریزه‌کاری‌های قالب را به نرم‌افزار موردنظر بدهیم تا طراحی بهتری داشته باشیم. حتی جنس قطعه‌ای که قرار است. توسط قالب ساخته و تولید شود هم اهمیت بسیار زادی دارد و این را هم باید از طریق نرم‌افزار ثبت کرد زیرا نرم‌افزار براساس جنس قطعه می‌تواند طراحی صحیحی از قالب به طراح آن تحویل بدهد و نقشه طراحی اهمیت بسیار بالایی دارد. این نرم‌افزارها دقت بسیار بالایی دارند. از جمله نرم‌افزارهایی که برای طراحی قالب‌ها است.فاده می‌شوند نرم‌افزارهای کتیا و آیمولد هستند که از طریق این نرم‌افزارها می‌توان انواع قالب‌ها را در دسته‌بندی‌های گوناگون طراحی کرد. قالب‌های صنعتی به دسته‌های مختلفی از جمله قالب‌های پلاستیکی، شیشه‌ای، سیمانی، گلی، گچی و&#; تقسیم می‌شوند و هر یک به گونه خاصی طراحی می‌گردند.

برای قالب سازی، تفاوتی نمی کند که از کدام روش است.فاده می کنید و قصد دارید چگونه قالبی بسازید، در هر حال اولین مرحله ساخت قالب ها طراحی آن ها است.. طراحی قالب ها باید بر اساس نوع قطعه مورد نظر انجام گیرد. تمام پیچیدگی ها و ریزه کاری قطعات مورد نظر باید درون قالب نیز در نظر گرفته شود. در حقیقت قالب های طراحی شده مکمل قطعات ما باید باشند.

این دسته از قالب‌ها قادر هستند که تعداد محصولات متوسطی را ضرب کنند. از این رو سعی می‌شود که فقط برای تعداد محصولات خواسته شده طراحی شوند. هزینه‌های قالب در این مورد مهم است. و از متریال‌های ارزان‌تر در قالب برای تولید تعداد کل محصولات است.فاده می‌شود. در این مورد سهولت نگهداری و تعویض قطعات اهمیت کمتری دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه